A márka célja, hogy a jövőben minden vásárló előtt megnyissa a magával ragadó virtuális teret

A CUPRA egy interaktív virtuális platform elindításával erősíti digitális stratégiáját

06.11.2020

Az új járműválaszték bevezetésének támogatása érdekében a CUPRA bemutatott egy digitalizációs stratégiát, amelyet minden üzleti területén megvalósít. Ennek a digitális cselekvési tervnek az ösztönzésére az autóipari márka létrehozott egy virtuális platformot, "CUPRA e-Garage in Cape Formentor" néven.

A barcelonai Mediapro Group-pal és annak Visyon innovációs szolgáltató társaságával közösen kifejlesztett online platform egy magával ragadó virtuális tér, ahol a felhasználók beállíthatják saját avatárjukat, és kapcsolatba léphetnek másokkal mind a hang, mind pedig a csevegés funkcióinak használatával.

Ez a digitális világ újraalkotja a kizárólag a CUPRA-nak szentelt tereket, amelyek világszerte léteznek, és virtuálisan azon a szigeten találhatók, amely a márka első exkluzív modelljének, a Formentornak a létrehozását inspirálta. A felhasználók felfedezhetik a CUPRA modelleket, valamint megtalálják a lifestyle-kollekciókat és a különféle márka tartalmakat. A térnek van egy előadóterme is, amely élő előadásoknak adhat helyet.

"A CUPRA egy 21. századi kortárs márka, és mint digitális bennszülött igyekszik kihasználni a technológiát, hogy stratégiájának középpontjába az embereket és az érzelmeket helyezze. Új modelljeinkkel lehetőségünk nyílik a szélesebb közönség más formában történő megszólítására. Ebben az értelemben a CUPRA e-Garage in Cape Formentor egy út kezdete, melyen új digitális élményeket hozunk létre. A cél az, hogy ez a platform a CUPRA közösség találkozási pontjává váljon, így a jövőben minden ügyfelünk számára nyitott lesz a világ minden tájáról "- jelentette be Antonino Labate, a CUPRA stratégiai, üzletfejlesztési és üzemeltetési igazgatója.

Új digitális megoldások

A virtuális platformon lezajlott interaktív sajtótájékoztatón a márka vezetői néhány izgalmas projektet is felvázoltak, melyek a CUPRA digitális stratégiájának részét képezik. Ignasi Prieto, marketing vezető elmondta, hogy a márka egy élő koncerteket közvetítő platform fejlesztésén dolgozik, ahol a zene szerelmesei kapcsolatba léphetnek kedvenc előadóikkal és élvezhetik az exkluzív tartalmat. Ezenkívül a CUPRA más digitális élményeket is előkészített az elkövetkező hónapokra melynek része egy nagy teljesítményű autókra összpontosító televíziós sorozat koprodukciója, amelyet on-demand videó platformon sugároznak.

Prieto azt is bejelentette, hogy a márka nagykövetei - Marc ter Stegen, Mattias Ekström és Fernando Belasteguín - lesznek a következők, akik saját avatarjaikkal csatlakoznak a CUPRA virtuális világához.

CUPRA Master Convention

Október 28-án a CUPRA e-Garage in Cape Formentor adott otthont az első CUPRA Master Konferenciának, melyen 35 különböző országból több mint 600 CUPRA mester jött össze virtuálisan, hogy alapvető képzést kapjanak, és ezzel a márka speciális értékesítőivé váljanak. Amint azt a kereskedői hálózatfejlesztési és vásárlói tapasztalatokért felelős vezető, Khaled Soussi kifejtette, a márka a technológiát és a játékok módszereit használta az interaktív tanulási élmény kialakítása érdekében, ahol a CUPRA Mastereknek lehetősége volt megismerni a CUPRA márka stratégiáját, és kieséses versenyben tesztelniük tudták megszerzett ismereteiket, és mindezt saját otthonukból tehették meg.

Az első európai CUPRA Garage megnyitása után a márka Hamburgban rugalmas és új formátumokkal folytatja az exkluzív disztribúciós hálózat létrehozását, amelyek meghaladják a hagyományos márkakereskedés kereteit. A CUPRA bővíti hálózatát annak érdekében, hogy az év végéig világszerte mintegy 520 CUPRA szakemberrel rendelkezzen, és további CUPRA Mastereket toboroz.