Weboldalunk futtatásához és a használhatóságának növeléséhez „cookie”-kat használunk.
Elfogadás és továbblépés

A SEAT a 22. helyen áll az ország legértékesebb márkáinak sorában

A SEAT az egyik leggyorsabban növekvő cég a “Legjobb spanyol márkák” 2017. évi jelentése szerint

2018-01-30

A SEAT-ot mint az egyik leggyorsabban növekvő vállalatot ismerte el   az Interbrand által a cégek rangsoráról kétévente összeállított, a Legjobb spanyol márkák" nevet viselő 2017. évi  jelentés. A  SEAT első alkalommal 2015-ben került fel a listára, a 25. helyre, és a legutóbbi jelentésben a 22. helyre jött fel.

A márka-tanácsadással foglalkozó Interbrand  által Madridban szervezett rendezvényen a SEAT-ot a "Dimenziók" díjjal tüntettek ki. Az elismerés olyan spanyol cégnek szól, amelyik stabil  növekedést mutat, és egyértelműn elkötelezett  a jövő iránt azáltal, hogy az üzleti tevékenységet magasabb szintre emelje. Az idei, hetedik kiadásában a Jelentés a 30 legértékesebb spanyol céget sorolja fel, ebben a rangsorban a SEAT az egyedüli autóipari spanyol vállalat, és 18 %-os növekedésével az egyik olyan cég a listán, amelyik a legnagyobb növekedést produkálta, így a 2015-ös kiadáshoz képest három hellyel feljebb került a rangsorban. Az Interbrand értékelésében kulcstényezőnek számít a márka által kínált termékek és szolgáltatások megítélésében, a  pénzügyi eredményesség, a márka által az ügyfelek döntésének meghozatalában játszott szerepe, és a márka ereje a versenytársakkal való összevetésben.

Növekedés az ötödik egymást követő évben
A 2017-ben közel 470 000 értékesített gépkocsival, ami 14,6 %-kal több, mint a 2016-os év adata volt, a SEAT az egyedüli olyan cég, amely gépkocsikat  tervez, fejleszt, gyárt és értékesít Spanyolországban. Jelenleg a vállalat az ország GDP-jének az 1 %-át adja, és közvetlenül vagy közvetve 100 000 munkahelyet teremt. Mindezen túl, a SEAT  az egyik leggyorsabban növekvő vállalat Európában, és idén már az ötödik egymást követő évben mutat növekedést. A díj elnyerésében másik fontos szempont volt a vállalat által az utóbbi években megvalósított, példa nélkül álló termék offenzíva, melynek során 2016-ban először a SEAT Ateca került a piacra, azt követte az új Leon, az új Ibiza és az új Arona.

A cég ezt a termék offenzívát 2018-ban az új, hét utas befogadására is képes  szabadidő autójával (SUV) fejezi be. Ez az átfogó stratégia lehetővé tette, hogy a SEAT 2016-ban mindeddig legjobb pénzügyi eredményét érje el, a 8.597 milliárd eurós bevétellel és a 143 millió eurós működési eredménnyel, ami a vállalat történetében az eddigi legnagyobb volt.