Fontos tájékoztatás
Új személygépjárművek esetén 2018. szeptember 1-jétől bizonyos motor-váltó variációk ideiglenesen nem érhetőek el, az új járművek típusjóváhagyásában az üzemanyag-fogyasztás és a szén-dioxid-kibocsátás mérésére szolgáló vizsgálati eljárás, a WLTP (Woldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure) általános bevezetése következtében. A rendelhetőségről a "Konfigurátor" menüpontban, illetve márkakereskedéseinkben, míg a készleten lévő gépkocsikról az "Azonnal elvihető" menüpontban, illetve szintén márkakereskedéseinkben tájékozódhat.
Weboldalunk futtatásához és a használhatóságának növeléséhez „cookie”-kat használunk.
Elfogadás és továbblépés

A cég 44 500 autót értékesített januárban, ami történetének legjobb évkezdése

A SEAT rekord szinten kezdi a 2019-es évet

2019-02-08

A SEAT globális eladása 2019 elején megfelelt az elmúlt évek pozitív trendjének. Januárban a gépjárműgyártó 44 500 autót szállított ki, ami a valaha mért legmagasabb eladási mennyiség a januári hónapra, ez 14,2% -kal több, mint a 2018-ban ugyanebben a hónapban elért 38 900 értékesítési rekord. Ezzel az eredménnyel egy újabb növekedést mutató évet kezdett a cég, miután 2018-ban a vállalat 68 éves történetének legjobb eredményét érte el, 517 600 jármű kiszállítással (10,5% -kal több, mint 2017-ben).

Az új CUPRA* márka pozitívan járult hozzá a januári eredményhez, hiszen szállításai háromszorosára nőttek 2017 azonos hónapjához képest, és elérték az 1800 eladott egységet.

A SEAT értékesítésért és marketingért felelős alelnöke, valamint a CUPRA vezérigazgatója, Wayne Griffiths hangsúlyozta, hogy "a januári értékesítés drasztikus növekedése optimistává tesz minket a SEAT 2019-es fejlődésével kapcsolatban. Bízunk benne, hogy a márka négy pillére (Ibiza, Arona, Leon és Ateca), valamint az új Tarraco érkezése, lehetővé teszi számunkra, hogy 2019-ben további lendületet adjunk értékesítésünknek. A CUPRA hozzájárulása, pontosabban a CUPRA Ateca megjelenése, szintén fontos növekedési tényező lesz ebben az évben ".

Januárban a SEAT működésének legfontosabb országai fenntartották a 2018-as pozitív tendenciát. Spanyolország 8 400 jármű kiszállítással (+ 4,3%) vezeti a listát, mellyel a SEAT egyben az ország legnépszerűbb márkája. A SEAT eladásai Németországban (7 800 autó, 20,3%) és az Egyesült Királyságban (5 500; + 29,0%), valamint a márka egyéb fontos piacain, mint Ausztria (2 300; + 22,0%), Olaszország (1800; + 12,9%), Hollandia (1 600; + 72,2%), Lengyelország (900; + 12,6%) és Portugália (800; + 25,7%). két számjegyű növekedést értek el.

A SEAT erőteljesen növekszik a két fő, Európán kívüli partnerországban is. A gyár januárban 3 100 járművet szállított ki Algériában, ami 40,9% -kal több, mint 2018-ban, míg Mexikóban a SEAT 2 300 autót értékesített, ami 23,4% -kal több, mint az előző hónapban.

* megjegyzés: ez az eredmény a SEAT teljes értékesítési adataiba van integrálva