Fontos tájékoztatás
Új személygépjárművek esetén 2018. szeptember 1-jétől bizonyos motor-váltó variációk ideiglenesen nem érhetőek el, az új járművek típusjóváhagyásában az üzemanyag-fogyasztás és a szén-dioxid-kibocsátás mérésére szolgáló vizsgálati eljárás, a WLTP (Woldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure) általános bevezetése következtében. A rendelhetőségről a "Konfigurátor" menüpontban, illetve márkakereskedéseinkben, míg a készleten lévő gépkocsikról az "Azonnal elvihető" menüpontban, illetve szintén márkakereskedéseinkben tájékozódhat.
Weboldalunk futtatásához és a használhatóságának növeléséhez „cookie”-kat használunk.
Elfogadás és továbblépés

Az új alelnök március 1-jétől lép Dr. Matthias Rabe helyébe

Axel Andorff, az új kutatás-fejlesztésért felelős SEAT alelnök

2019-03-04

Axel Andorffot nevezték ki március 1-től kezdődően a SEAT új K + F vezető alelnökévé. Az új alelnök majdnem 20 éves tapasztalattal rendelkezik a Daimler autógyártónál, és a SEAT innovációs projektjeit fogja vezetni, különös tekintettel az autók konnektivitására és elektrifikációjára, valamint az új mobilitási megoldások és formák kifejlesztésére.

A SEAT K + F alelnöke, Andorff közvetlenül tesz jelentést a cég elnökének Luca de Meonak, és helyet foglal a Végrehajtó Bizottságban. Dr. Matthias Rabe-t váltja, aki a spanyol autógyártónál töltött több mint nyolc éve után a Volkswagen márka Műszaki Fejlesztési Műveleteit vezeti majd.

"Emlékezni fogunk a Matthias Rabe előttre és utánra a SEAT-nál. A terméken végzett munkája eredményezte, hogy a márka évek óta az egyik leggyorsabban növekvő autógyártó Európában, ami most a következő szintre lép. Axel Andorff, akit melegen üdvözlök a cégnél, izgalmas célja lesz a jelenleg folyamatban lévő jövőbeli projektek megszilárdítása, és az általunk végrehajtandó átalakítás alapját képező innováció további előmozdítása, ami a SEAT-ot már ma jövőbiztos céggé teszi"- mondta Luca de Meo.

A SEAT K + F alelnöke felelős a Design területéért, ahol a márka összes járművét fogalmazták meg, a SEAT Műszaki Központért, és a tudásközpontért, ahol több mint 1000 mérnök dolgozik az autók innovációjának fejlesztésén és a jövőbeli mobilitási megoldásokon.

Andorff, 46 éves, a Kaiserslautern Egyetemen (Németország) végzett mechanikus és közgazdasági mérnökként. Az egész karrierjét a Daimler-nél töltötte, ahol 2000-ben kezdte tevékenységét. Múlt februárig a Mercedes-Benz elektromos és kompakt autószerkezet koncepcióiért volt felelős az elmúlt öt évben. Ezt megelőzően különböző pozíciókat töltött be a Mercedes-Benz K + F és Beszerzés területén. Többek között az első generációs GLA, CLA és CLA Shooting Brake modellek vezetője volt. Emellett felállította és vezette Daimler beszerzését Kínában, ahol vezette a vállalat beszerzési hálózatának létrehozását.