Fontos tájékoztatás
Új személygépjárművek esetén 2018. szeptember 1-jétől bizonyos motor-váltó variációk ideiglenesen nem érhetőek el, az új járművek típusjóváhagyásában az üzemanyag-fogyasztás és a szén-dioxid-kibocsátás mérésére szolgáló vizsgálati eljárás, a WLTP (Woldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure) általános bevezetése következtében. A rendelhetőségről a "Konfigurátor" menüpontban, illetve márkakereskedéseinkben, míg a készleten lévő gépkocsikról az "Azonnal elvihető" menüpontban, illetve szintén márkakereskedéseinkben tájékozódhat.
Weboldalunk futtatásához és a használhatóságának növeléséhez „cookie”-kat használunk.
Elfogadás és továbblépés

12,8% -os növekedés

A SEAT Genfbe kétjegyű értékesítési növekedéssel érkezik

2019-03-06

A SEAT csúcsformában érkezett a Genfi Autószalonra. A gépjárműgyártó globális értékesítése 2018 azonos időszakához képest 12,8% -kal nőtt az év első két hónapjában, rekord mennyiségű, 88 900 autó regisztrálásával. Ez a szám magasabb, mint a 2000-ben értékesített mennyiség (80.000). A SEAT februári értékesítése folytatta a szilárd növekedést 44 500 járművel, ami 11,4% -kal több, mint 2018-ban (39 900). Ez az eredmény új rekordot jelent a vállalat számára, és meghaladja a 2000-ben regisztrált mennyiséget (43.300).


A CUPRA* értékesítése is jelentős fejlődést ért el, háromszámjegyű növekedéssel. 2019 első két hónapjában a CUPRA 3600 autót szállított, ami 101,4% -kal több, mint az előző év azonos időszakában (*megjegyzés: a SEAT teljes értékesítési adataiba integrált eredmény).

A SEAT értékesítési és marketing alelnöke és a CUPRA vezérigazgatója, Wayne Griffiths rámutatott: "holnap elkezdjük bemutatni a vállalat jövőjét a Genfi Autószalonon a koncepcióautókon keresztül, mint például a SEAT el-Born és a CUPRA Formentor, melyek termékpalettánk részei lesznek. Még mindig a jövőn dolgozunk azzal a megelégedéssel, hogy kiváló eredményeket érünk el a jelenben és hónapról hónapra új rekordokat döntünk."

A SEAT a fő piacain továbbra is gyorsan növekedett az év első két hónapjában. Spanyolország vezeti az értékesítési rangsort 17 800 eladott járművel (+ 4,0%), éppencsak megelőzte Németországot, ahol az értékesítés 21,0% -kal 16 600 egységre nőtt. Az Egyesült Királyság a SEAT számára a harmadik legnagyobb értékesítési piac, több mint 20% -os növekedéssel, 8,100 eladott autóval (+ 23,9%).

Franciaországban és Olaszországban is kiemelkedő eredmények születtek az év első két hónapjában, 12,1% -kal (4800 értékesített jármű) és 19,3% -kal (4 400) nőtt az értékesítés. Más országok, amelyek jelentős forgalom-növekedést mutattak, Ausztria (4100; + 17,1%), Hollandia (2200; + 25,3%) és Portugália (1 600; + 22,5%); Európán kívül pedig Algéria (6,600; + 40,0%) és Mexikó (4300; + 8,9%).