Fontos tájékoztatás
Új személygépjárművek esetén 2018. szeptember 1-jétől bizonyos motor-váltó variációk ideiglenesen nem érhetőek el, az új járművek típusjóváhagyásában az üzemanyag-fogyasztás és a szén-dioxid-kibocsátás mérésére szolgáló vizsgálati eljárás, a WLTP (Woldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure) általános bevezetése következtében. A rendelhetőségről a "Konfigurátor" menüpontban, illetve márkakereskedéseinkben, míg a készleten lévő gépkocsikról az "Azonnal elvihető" menüpontban, illetve szintén márkakereskedéseinkben tájékozódhat.
Weboldalunk futtatásához és a használhatóságának növeléséhez „cookie”-kat használunk.
Elfogadás és továbblépés

Rekordok éve

Történetének legmagasabb üzemi eredményét érte el a SEAT

03.13.2019

A SEAT 2018-ban történetének legjobb eredményét* érte el, üzemi nyereségét 33,4% -kal növelve elérte a rekordot jelentő 254 millió eurós (2017: 191 millió euró) szintet. A Volkswagen-csoport tegnap közzétett eredményei szerint a SEAT 10.202 milliárd eurós forgalommal zárta az évet, ami 3,1% -kal több, mint 2017-ben (9.892 milliárd euró), és a legmagasabb érték a vállalat történetében.

A SEAT üzemi eredményét a 2018-ban elért eladási rekord, valamint a magasabb árrés tartalmú modellek forgalmazása erősítette. A SEAT 2018-ban 517 600 járművet értékesített, ami 10,5% -kal több, mint az előző évben.

Luca de Meo, a SEAT elnöke kijelentette, hogy "2018 a rekordok éve volt. Pénzügyi helyzetünk soha nem volt jobb az értékesítési számoknak köszönhetően, melyek tükrözik ügyfeleink irántunk biztosított bizalmát. A Tarraco piaci bevezetésével befejeztük portfóliónk megújításának első ciklusát, és hamarosan elkezdjük a második fázist, melynek célja, hogy jelentős szereplők legyünk az elektrifikáció, a konnektivitás és a megosztott mobilitás területén. Ezzel egy időben kihívásokkal és bizonytalanságokkal is szembesülünk a kibocsátás csökkentési célok és a makrogazdasági helyzetből adódóan. "


Holger Kintscher a pénzügyi, informatikai és szervezeti alelnök hangsúlyozta, hogy "2018-ban a SEAT a valaha volt legjobb üzemi eredményét érte el, ami már a harmadik egymást követő évben három-számjegyű. A szigorú költséghatékonysági programunk ennek az eredménynek az egyik tényezője. Fokozni kell ezeket a programokat, hogy befektessünk a vállalat elektrifikációjába és a CO2-kibocsátás csökkentésébe. "

Az Arona 2018-ban ösztönözte a SEAT-eladásokat. Az első teljes marketing évében a márka közel 100 000 darabot értékesített az új városi SUV-ból, amely így a márka harmadik legnépszerűbb modelljévé vált. Az Arona a márka negyedik pilléreként sikeresen csatlakozott az Ibizához, a Leonhoz és az Atecához, és hozzájárult a SEAT értékesítési rekordjainak eléréséhez olyan országokban, mint Németország, az Egyesült Királyság, Ausztria, Svájc és Marokkó. A globális értékesítés 2019 elején folytatta a két-számjegyű növekedést, rekord mennyiségű 88 900 jármű kiszállítást ért el, ami 12,8% -kal több, mint 2018 azonos időszakában.

A SEAT járművek teljes termelése 2018-ban 10,2% -kal növekedett, ami rekordszámú 528 300 legyártott autót jelent. A SEAT 2018-ban Martorellben, Kvasinyben és Mladá Boleslavban (Cseh Köztársaság), Palmelában (Portugália) és Pozsonyban (Szlovákia) gyártott autókat, valamint Wolfsburgban (Németország) is megkezdődött az új SEAT Tarraco gyártása.

A munkavállalók bónusza 49% -kal emelkedett

A kollektív szerződés 2016-os jóváhagyása óta a harmadik egymást követő évben április 15-én a SEAT munkatársai nyereségrészesedést kapnak az elért eredmények után. Az idei évben a vállalat 1068 eurót fizet minden munkavállalónak, ami 49,2% -kal több, mint tavaly (716 euró) a megnövekedett működési eredménynek köszönhetően.

* Megjegyzés a szerkesztőknek: Ezek az eredmények szerepelnek a Volkswagen Csoport bemutatásában, és a számviteli standardok (IAS / IFRS) alkalmazásával számították ki, és konszolidálták a SEAT márka számait.

A SEAT a spanyol általános számviteli terv szerint március 27-én mutatja be éves eredményeit, a leányvállalatai nélkül. Ebben a prezentációban a SEAT áttekintést ad a 2018-as évről, és ismerteti a márka jövőbeli stratégiáját.