A SEAT bepillantást engedett globális márkakereskedői hálózata számára a márka stratégiájába és jövőbeli terveibe, ismertetve azt az ütemtervet, amelyet a márka új szegmensbe való belépése, a SEAT Ateca modell megjelenése fémjelez. A találkozó Barcelona nyüzsgő kikötőjének szívében zajlott 59 ország több, mint 2 400 résztvevőjével, akik mindent megtudhattak azokról az új modellekről, amelyeket a spanyol márka az elkövetkező hónapokban vezet be a piacokra.
A SEAT elnöke, Luca de Meo a teljes márkakereskedői hálózat előtt mutatta be a
márka legfrissebb újdonságait. "Az Ateca modellünk a Leon és az Ibiza mellett a
SEAT harmadik pillére lesz és igen pozitív hatást gyakorol majd a vállalat és a
márkakereskedői hálózat jövedelmezőségére." - jelentette ki de Meo a
márkakereskedők előtt. "Az Ateca színrelépésével a vállalat olyan modelloffenzívát
indít, amely szélesíti és erősíti a meglévő modellkínálatot. Az Ateca modellnek és
a jövőre bemutatkozó kisebb testvérének köszönhetően a SEAT olyan szegmensben is
jelen lesz, amely a legnagyobb bővülést mutatja a piacon." - tette hozzá de Meo.
Az Ateca már meghódította a világhálót. Februári bemutatója óta összesen 7,2 millió
látogató érdeklődött az Ateca iránt és igyekezett többet megtudni róla a SEAT
németországi, spanyolországi, egyesült királyságbeli, franciaországi és
olaszországi honlapján. Ezen kívül több, mint 300 000 konfiguráció készült a
modellről, amely nyáron érkezik a nagyobb piacokra, ősszel pedig a
magyarországi márkakereskedésekbe.
50 méterre a Földközi-tenger partjától, a kikötői hatóságokkal való szoros
együttműködésben zajlott a SEAT globális márkakereskedői hálózatának és az Ateca
modellnek a találkozója, amely kikapcsolódásképpen Barcelona városához köthető
autentikus érzékszervi élményt is kínált a résztvevőknek. Ezen kívül a jelenlévők
egy látványos főző show keretében ismerkedtek meg két Michelin-csillagos séf, Sergi
Arola és Paco Pérez szakácsművészetével, akik kulináris különlegességeikkel
kényeztették a vendégeket.
Az importőrök és a márkakereskedések képviselői számára szervezett eseményen túl
június hónapban 900 nemzetközi újságíró teszi tiszteletét Barcelonában, hogy első
kézből szerezzen tapasztalatokat az új SEAT Ateca modellről és városi
tesztvezetésen ismerkedjen az újdonsággal.