SEAT Live Store

Elindult a SEAT Live Store, az első virtuális bemutatóterem

2016-05-30

A SEAT most először kínálja potenciális ügyfeleinek a virtuális bemutatótermek élményét. Az úttörőnek számító SEAT Live Store felületen keresztül a SEAT szakértői egy személyes, lépésről lépésre haladó virtuális túrára invitálják a látogatókat, amelynek keretében bármikor és bárhonnan lehetőségük nyílik felfedezni az új SEAT Ateca minden jellemzőjét. Ezzel az innovatív online kommunikációs rendszerrel a márka magasabb digitális szintre lépett a felhasználói élményeket tekintve, mindamellett ez megkönnyíti az ügyfelek számára a modellek közötti választást. A kezdeményezés összecseng a vállalat jelenleg is zajló digitális átalakításának célkitűzéseivel.

A videohívás során a bemutatóteremben a SEAT szakértője tizenkét állandó és négy mobil kamera segítségével végigvezeti a látogatót az autó belsejében és külsején. Eközben minden felszereltséget, műszaki tartalmat és formatervet illető kérdést megválaszol, vonatkozzon az az a Live Store felületén jelenleg elérhető három modell, az Ateca, a Leon vagy az Ibiza modellek bármelyikére. Mindemellett lehetőség van bármely, kiemelten fontos jellemző bemutatására is, elérhetők a járművekkel kapcsolatos online termékvideók, alkalom nyílik a modellek valós idejű konfigurálására is illetve a legközelebbi SEAT kereskedés meghatározására is. Az online bemutatóterem Barcelonában található és kialakításának célja a spanyol és a német piacok kiszolgálása.

Gert-jan Geerse, a SEAT kiskereskedelmi fejlesztések és ügyféltapasztalatok területéért felelős vezetője úgy véli, hogy "ez az ötlet egy új módja az ügyfeleinkhez való kapcsolódásnak, virtuális bemuatótermünket bármikor felkereshetik tablet, okostelefon vagy számlítógép segítségével." Hozzátette, hogy "a SEAT Live Store egy elsődleges kapcsolatfelvételt szolgál, tesztvezetés vagy a megrendelés véglegesítése ügyében a kereskedésekbe irányítják az érdeklődőket."

Ebben az értelemben a SEAT Live Store semmiképpen sem helyettesíti a márkakereskedéseket, de újszerű kommunikációs eszközként egy kattintással összeköti azokat a lehetséges ügyfelekkel, mindamellett, hogy különleges felhasználói élményt kínál a látogatóknak. A videohívást követően a márkakereskedés munkatársa 48 órán belül kapcsolatba lép az érdeklődővel, hogy időpontot egyeztessen egy személyes találkozóra vagy tesztvezetésre.

 

SEAT újdonság az ügyfélkapcsolatok területén

A jármű bemutatását végző rendszer egy többcsatornás ("omnichannel") felületbe integráltan működik, amely az interneten keresztül egyidejűleg kezeli a telefonos kapcsolatot és az élő videoközvetítést. A SEAT szakértője és az online látogatók - az online járműbemutatót segítendő - kereshetnek az interneten, különböző képeket és videókat tekinthetnek meg vagy dokumentumokat küldhetnek az élő kapcsolat során.

A SEAT Live Store Spanyolországban és Németországban nyilt meg, az egyedülálló élményhez pedig nem kell mást tenni, mint a két ország weboldalának egyikét felkeresni (www.seat.es vagy www.seat.de).

Weboldalunk futtatásához és a használhatóságának növeléséhez „cookie”-kat használunk.
Elfogadás és továbblépés