Kisautó, ahogy ők szeretik.

SEAT Mii by Cosmopolitan.

2016-09-20

2015-ben a városi használatra vett autók 64 százalékát hölgyek vásárolták Európában. A SEAT erre a keresletre reagálva alkotta meg a városlakó hölgyek igényeit kiszolgáló "kisautóját, amely könnyű irányíthatóságot kínál vezetőjének". - nyilatkozta Vincenza Magliocco, a SEAT termékmarketing területén dolgozó kollégája, majd hozzátette, hogy ez a piaci szegmens "kiemelten kezeli a formaterv kérdését."

Két évvel a SEAT Mii by Mango bemutatása után a spanyol autógyártó ismét előrukkol egy újabb modellel, amely egy új együttműködés eredményeképpen jött létre. A Mii by Cosmopolitan névre hallgató modell megalkotásakor a "humoros, vagány és nőies ugyanakkor független és magabiztos "Cosmo hölgyek igényeit vették figyelembe a tervezők. - tette hozzá Ana Ureña, a spanyolországi Cosmopolitan főszerkesztője.

A SEAT és a Cosmopolitan szerkesztői mellett Európa számos országából csatlakoztak a magazin olvasói, hogy részt vegyenek a modell megalkotásában, többek között az autó kiegészítőinek tervezésében, amely Ana Ureña szerint "az egész tervezési folyamat legnagyobb élménye volt". Így véli Magliocco is, emlékeztetve arra, hogy napjainkban a vállalatok a minél szélesebb célközönség eléréséhez egyre inkább személyre szabható modellekkel állnak elő. Céljuk, hogy a vásárlók úgy érezzék, a választott autó "összhangban van az egyéniségükkel."

Óriási kihívás volt, de a végeredmény valóban elismerésre méltó lett. Vincenza Magliocco pedig biztos benne, hogy az autó sikerének a kulcsa pont "az ügyfelekkel való szoros együttműködésben rejlik."

A SEAT az egyetlen vállalat Spanyolországban, amely teljes körűen képes gépkocsik tervezésére, fejlesztésére, gyártására és piaci értékesítésére. A Volkswagen Csoport tagjaként működő multinacionális vállalat központja Martorellben (Barcelona) található, járműveinek több mint 80 százalékát exportálja, és 75 országban van jelen. A SEAT árbevétele 2015-ben megközelítette a 8,3 milliárd eurót, amely eddigi történelmének legjobb eredménye, 2007 óta pedig először lépte át világszerte a 400 000 jármű értékesítését.

 

Weboldalunk futtatásához és a használhatóságának növeléséhez „cookie”-kat használunk.
Elfogadás és továbblépés