Új ügyvezető alelnök

Wayne Anthony Griffiths a SEAT értékesítés és marketing területekért felelős új ügyvezető alelnöke

2016-09-26

/ AGriffiths vezeti a márka történetének legnagyobb termékoffenzíváját
/ 1991 és 1993 között Griffiths már dolgozott a spanyol autógyártónál a SEAT új Ateca X-Perience modelljével kívánja bemutatni az Ateca családban rejlő óriási lehetőségeket


2016. szeptember 1-i hatállyal Wayne Anthony Griffiths-t (Dukinfield, Egyesült Királyság, 1966) nevezték ki a SEAT értékesítés és marketing területekért felelős új ügyvezető alelnökének. Griffiths elődje, Dr. Andreas Offermann (Opladen, Németország, 1956) a Bentley igazgatótanácsának az értékesítés, marketing és az értékesítés utáni szolgáltatások területéért felelős új tagjaként folytatja tovább munkáját.

A SEAT értékesítés és marketing területekért felelős új alelnöke, aki korábban az Audi AG értékesítési vezetőjeként dolgozott, közvetlenül a SEAT ügyvezető bizottsága elnökének, Luca de Meonak tartozik beszámolási kötelezettséggel.


Egy autókereskedő fiaként Griffiths először a családi vállalkozásban kezdett el dolgozni, majd Leeds-ben kezdte meg tanulmányait nemzetközi menedzsment és német szakirányon. Az értékesítés és marketing területekért felelős új alelnök 1991 és 1993 között már dolgozott két évet a spanyol autógyártónál.


A SEAT elnöke, Luca de Meo méltatta Dr. Offermann munkáját és köszöntötte Wayne Griffiths-t a SEAT fedélzetén: "Az értékesítés számai Dr. Offermann marketing és értékesítési vezetői munkája alatt 25 százalékkal nőttek 2013 óta, 2016-ban is folytatva ezt a pozitív trendet. Szeretnék köszönetet mondani neki elkötelezett és szenvedélyes munkájáért. Griffiths egy a SEAT és az autóipar számára is egyaránt izgalmas időszakban veszi át az értékesítés és marketing területek vezetését. Az Ateca piacra lépésével történetünk legnagyobb modelloffenzíváját kezdtük meg és Griffiths ennek vezetése mellett készen áll arra, hogy az összekapcsolhatóság és a mobilitás területén jelentkező ügyféligényeket azonosítsa."


Griffith karrierje szorosan összefügg a Volkswagen Csoporttal. Az Audi AG csapatában kezdte meg munkáját 1989-ben Ingolstadtban. A SEAT-nál töltött idő után 1993-ban visszatért az Audi központjába, ahol az újjászervezett értékesítés és marketing területeken töltött be különböző pozíciókat, így például a Spanyolország, Portugália és Görögország alkotta régió értékesítési vezetői posztját. Griffiths ezt követően az igazgatótanács marketing és értékesítés területéért felelős tagjának asszisztenseként folytatta munkáját. 1997 és 1998 között a nemzetközi kiskereskedői marketing részleget felügyelte. 1998 után Griffiths több vezetői pozíciót is betöltött az Audi AG értékesítési részlegénél, koordinálta például Észak- és Nyugat-Európa vagy a tengerentúli régió értékesítési tevékenységét is. 2005 és 2013 között ő felelt az európai export piacok értékesítéséért egészen 2013 februárjáig, amikor kinevezték az Audi AG értékesítésért felelős vezetőjének. Vezetése alatt az Audi márka mind Európában, mind Németországban a prémium szegmens piacvezető márkájává vált.


Wayne Griffiths egy olyan időszakban tér vissza a spanyol márkához, amikor annak értékesítése bővülőben van. A SEAT kiszállításai 0,2 százalékkal nőttek az év első felében (összesen 216 800 járműre) és - az Ateca értékesítésre gyakorolt pozitív hatását még nem számítva - sorozatban negyedik éve emelkednek. A Leon (+8,2 százalék) és az Alhambra (+23,7 százalék) piaci sikere mellett Törökország (+69,6 százalék), Svédország (+45,6 százalék), Ausztria (+17,7 százalék) és Mexikó (+6,6 százalék) eredményei álltak a spanyol márka nagyszerű első féléves teljesítménye mögött.

Weboldalunk futtatásához és a használhatóságának növeléséhez „cookie”-kat használunk.
Elfogadás és továbblépés