Párizsi Autószalon

A SEAT meglepő és innovatív stand koncepciót mutat be a Párizsi Autószalonon

2016-09-27

A SEAT megkezdte a visszaszámlálást a Párizsi Autószalonra, amely október 1-16. között várja a látogatókat. De már a nagyközönségnek történő megnyitást közvetlenül megelőző, szeptember 29-én és 30-án sorra kerülő sajtónapokon is egyedülálló kiállítói tér koncepciót mutat be, ami a márkát az eddig látottaktól teljesen eltérően jeleníti meg.

A spanyol márka meglepően új, két térből álló standot mutat be. A 4D-s interaktív amfiteátrumban félóránként tartanak sajtóértekezletet, és itt kap helyet egy BitBrain technológiát alkalmazó autó konfigurátor, mellyel a felhasználók érzelmeinek és elvárásainak legjobban megfelelő SEAT Ateca konfigurálására nyílik lehetőség. A koncepció része még egy pavilonon kívüli tér is, amelyet a SEAT az emberi kapcsolatok, az ismerkedés számára alakít ki, ez egy olyan sajtóközpont, ahol a látogatók kötetlen formában kerülhetnek kapcsolatba a márkával.

A SEAT stand egyik fő üzenete, a "Created in Barcelona", a "Barcelonában alkotva" koncepció is előkelő helyen szerepel a Párizsi Autószalonon. A "Created in Barcelona" az innováció, a technológia és a városi formatervezés, vagyis mindazon értékek minőségi megjelenítése, amelyeket a SEAT és Barcelona városa egyaránt magáénak vall.

A SEAT jelentős átalakulási folyamaton megy át annak érdekében, hogy könnyebb és elérhetőbb mobilitási megoldásokra összpontosító márkává váljék. Ez az átalakulás megváltoztatja a vállalat jövőképét, a mobilitásról kialakított elképzelését, termékeit és szolgáltatásait, de kihat majd a vállalat belső szerkezetére, érinti eljárási folyamatait és belső csapatszerkezetét is.

Az Ateca, a márka harmadik pillére szintén komoly szerepet kap a francia fővárosban. A SEAT első, már sikeres szabadidő autójával (SUV) egy további lépést tesznek az X-Perience változat megalkotásával, ez az újdonság a szalonon látható majd első alkalommal. A mediterrán kultúra ihlette Ateca X-Perience az autó kalandosabb, terepjárósabb tulajdonságait mutatja be, és előrevetíti az Ateca család lehetőségeit, annak jövőbeni potenciálját. 

A Párizsi Autószalonra a SEAT pénzügyi helyzetének konszolidálásával, és a márka történetében mindeddig legnagyobb méretű termék-offenzívájával egy időben kerül sor. 

A SEAT kitartóan halad a fenntartható, tartós jövedelmezőség felé és azt várja, hogy a 2016-os évet pozitív eredménnyel zárja, miután a féléves működési profit elérte a 93 millió eurót, ami 77 %-kal haladta meg a tavalyi év azonos időszakban elért eredményt. Az Ateca piacra kerülését követően a SEAT három új modellt dob piacra, köztük egy Martorellben kifejlesztett és gyártott új szabadidő crossover-t.

Weboldalunk futtatásához és a használhatóságának növeléséhez „cookie”-kat használunk.
Elfogadás és továbblépés