a SEAT, mint stratégiai partner újabb évre visszatér a Primavera Sound-ra

A SEAT és a Primavera Sound a zenei élmény újabb minőségi szintjén

29.05.2019

A SEAT egymás után a második évét ünnepli stratégiai partnerként a Primavera Sound-on, ami az egyik mértékadó nemzetközi zenei fesztivál, és amelyik az idén várhatóan több, mint 220 000 látogatót vonz majd. Ezzel a lépéssel az autógyár osztozik Barcelona fiatalos város arculatában,  a zene és a nemzetközi tehetség iránti szenvedélyében.

Ez az együttműködés a márka  több aktivitását foglalja magában, ezek között kiemelt helyet foglal el az  új Radio Primavera Sound digitális és audiovizuális platform,  valamint a SEAT Village színpad  amelyen a  fesztivál szereplői között  13 hazai és külföldi hip-hop művész mutatkozik be. Ők a ráadást jelentik a három lemezlovas és a három  nemzetközi indie-zenekar mellett, akik minden este zárják a programot. A tavalyi év hagyományát folytatva a márka idén  is a nevét adja, a Created in Barcelona közösségi lelátónak.

A SEAT marketing igazgatója, Susanne Franz rámutatott, hogy "a Primavera Sound a világ egyik legfontosabb fesztiválja, amelynek gyökerei Barcelonában vannak. A fesztiválon való ismételt részvételünk újból megerősíti elkötelezettségünket a városi tehetségek iránt, és erősíti kapcsolatunkat valamint elkötelezettségünket a zene és a város iránt. Az idei  Primavera Sound fesztiválon történő részvételünkön keresztül azt célozzuk meg, hogy  a fesztiválon résztvevők  élményét a nagyobb zenei tehetségek bemutatásával újabb minőségi szintre  emeljük, és a látogatókat segítsük a fesztiválra eljutni, onnan hazajutni, illetve a fesztivál helyszínén kényelmesen mozogni."

 Barcelonától a hip-hop világához

Míg a  tavalyi évben a SEAT falu területe egy pihentető tengerparti helyszínt idézett fel a lemezlovasok programjaival,  az idén a fesztivál fellépőihez 13 további művész csatlakozik, akik   különböző variációkban hip-hop-ot és trap-et adnak elő.  Ez a látogatóknak lehetőséget ad arra, hogy a  műfaj jelenét  és jövőjét kivételes környezetben fedezzék fel, amelyben többek között  Little Simz, a Mucho Muchacho, a Junglepussy és a Kaidy Cain lépnek fel.  Ők mindnyájan csatlakoznak a fesztivál hivatalos nagyágyúihoz. Emellett a színpadot a mitikus indie-zenekarokból három lemezlovas ,  Jarvis Cocker (Pulp),  Tim Burgess (The Charlatans) és Richard Colburn (Belle and Sebastian) fogja betölteni minden este, egészen a zárásig.

 A Radio Primavera Sound, a fiatalos városi hangulat kiszolgálása

Az új digitális és audiovizuális rádió platform kívánság szerint kínál zenét és kulturális programokat  a 24 órás, 365 napos adatfolyamon keresztül. Stratégiai partnerként a SEAT két rádióműsort működtet.  Az idei fesztiválon  a Radio Primavera Sound és a SEAT a fesztivál szívébe helyezi a stúdiókat annak érdekében, hogy egy különleges Primavera Sound programot sugározzanak, amely interjúkat és a legújabb zenei slágereket  is tartalmazni fogja. A hallgatók a programba egy mobil alkalmazás segítségével kapcsolódhatnak be, amely az IOS-hoz már most elérhető,  és hamarosan az lesz az Androidhoz is, vagy akár a következő weboldalon keresztül: https://www.primaverasound.com/radio is el lehet érni.

 A zenehallgatás másik módja 

Az idei fesztiválon  a SEAT az utcai művészethez kapcsolódó akciókat is  folytat annak érdekében, hogy a fesztiválhoz újabb színt és  kreativitás adjon hozzá. A márka több, mint 15 olyan hazai és külföldi művész együttműködését támogatja, akik vállalták, hogy értelmezik és a  fesztiválon a falfestményeken jelenítik meg a Primavera Sound -dalokat.

 A SEAT Lost&Sound alkalmazás

A zenei fesztiválok általában nagy tömeget mozgató események, és az ember ezeken könnyen elveszítheti barátait.  Ennek megelőzése érdekében a SEAT létrehozta a SEAT Lost&Sound alkalmazást, ami a fesztivál minden résztvevője  számára alapvetően fontos  lehet. Ez a  mobil alkalmazás a kibővített valóság (augmented reality) segítségével lehetővé teszi a barátok  megtalálását. Ahhoz, hogy valakit megtaláljunk, csupán  meg kell nyitni az alkalmazást,  szkennelni kell a területet a kamera lencséjével, és az adott személy számára kiválasztott ikon megjelenik a képernyőn ott, ahol a személy tartózkodik.

 A fesztiváli feliratok, mint a matricák exkluzív gyűjteménye az Instagram-történetek számára

Az idei fesztiválon  a SEAT matrica-gyűjteményt indít  Instagram-történetek számára, amelyeket kizárólag a Primavera Sound ideje alatti használatra terveztek. Ennek az akciónak az a célja, hogy a rajongóknak olyan eszközt adjanak, amellyel  eredeti módon oszthatják meg élményeiket.  A matricák megtalálásához  a felhasználóknak csupán  a "Primavera Sound" szavakat kell beírniuk az Instagramon található GIFS kereső fülbe.

 A zene felé mozduló városi mobilitás 

A SEAT  a mobilitási szolgáltatások iránti elkötelezettségének részeként az idei fesztiválon  minden résztvevőnek ingyenes busz szolgáltatást  kínál a csúcsidőben, a Parc del Fórum és  Barcelona belvárosa között.  Ezen túlmenően a korábbi évekhez hasonlóan a cég két buszjáratot indít a helyszínen, amelyek  a fesztiválon belül négy fő csomópontot kötnek össze, beleértve  a Primavera Bits-et és a nagyszínpadot, amelyet ugyancsak a SEAT szponzorál.

A SEAT a világ vezető nemzetközi fesztiváljaival kötött partnersége révén évről évre  megerősíti elkötelezettségét a zene és az utcai művészet iránt. A barcelonai márka  a párizsi és berlini Lollapalooza városi fesztiválokkal, illetve a   Wireless Germany-vel is  együttműködik Németországban. Ezeket az eseményeket, mint  ideális platformokat ismerték  el a zene és az utcai művészet iránti rajongók között a SEAT fiatalos,  optimista szellemének bemutatására.