A CUPRA tovább folytatja önálló útjának kialakítását 2018. februári
születését követően. A saját egyéniséggel rendelkező, és a legigényesebb
motorsport kedvelők meghódítására alkotott márka teljes gőzzel halad
előre első évének végső szakaszában.
A SEAT értékesítésért és marketingért felelős alelnökét, Wayne Griffiths-t
eddigi megbízatása mellett kinevezték a CUPRA ügyvezető igazgatójává. Mostantól
Wayne Griffiths vezeti az autós szakértők azon csapatát, amelyik azon dolgozik,
hogy az egyedi és teljesítmény orientált márka identitását bemutassa a különleges
autókat kereső embereknek.
Az igazgató tanácsot Luca de Meo, a SEAT elnöke vezeti, míg a CUPRA igazgató
tanácsának további négy tagja a SEAT pénzügyekért felelős alelnöke, Holger
Kintscher, a SEAT kutatásért és fejlesztésért felelős alelnöke, Matthias Rabe, a
SEAT jogi szolgálatáért és igazgatásért felelős alelnöke, Luis Comas, illetve a
SEAT értékesítésért és marketingért felelős alelnöke, Wayne Griffith lett.
Wayne Griffith azt hangsúlyozta, hogy a "CUPRA egyet jelent a magas
színvonallal és az egyediséggel, ezt a márkát az autók olyan szerelmesei
azoknak alkották, akik szenvedéllyel közelítenek azok formavilágához, a
sportosságához és a kiváló teljesítményéhez. A CUPRA felülmúlja minden
várakozásunkat, és az a szándékunk, hogy megerősítsük ezt a kiváló márkát, amelyik
még a legigényesebb autókedvelőket is meghódítja. Eljött az ideje annak, hogy
a CUPRA-val teljes sebességre kapcsoljunk."
Megszületését követően a CUPRA-nak kevés idő kellett ahhoz, hogy rendkívül
sikeresnek bizonyuljon. A CUPRA értékesítés 2018-ban 40 %-kal nőtt a megelőző évvel
összehasonlítva, és az eladott mennyiség elérte a 14 400 darabot. Wayne Griffiths
ezzel kapcsolatban hozzátette, hogy "ezek az eredmények egyértelműen
tükrözik a márka piaci népszerűségét. Célunk az, hogy az elkövetkező három-öt
esztendőben megkétszerezzük az értékesítést."
A márka közelmúltban bemutatott újdonsága a CUPRA Ateca volt, amely
teljeskörűen bemutatja a márka értékeit. Ezt a gépkocsit szenvedélyes mérnökök és
formatervezők alkották, és azok fejlesztették ki, akik értékelik az apró
részleteket, a kifinomultságot és a sportos teljesítményt.
A CUPRA Ateca erős és sportos szabadidő autó, aminek nincsen párja saját
kategóriájában, és tökéletesen alkalmazkodik az ügyfelek igényeihez. A márka
európai SEAT márkakereskedőinél külön CUPRA bemutatótermeket alakított ki, ahol a
vásárlók megismerkedhetnek az új modellel és a CUPRA világával.
Szervezeti felépítésének végleges kialakítása után, a CUPRA önálló szervezeti
egységgé válik, melynél folyamatosan építik a márkát, és elkötelezett
munkatársakkal erősítik meg a csapatot. Ehhez egy saját márkakereskedői
hálózat is társul, amelyek megkezdték a CUPRA Ateca értékesítését, és a
jövőben kibővített termék kínálattal jelentkeznek.