A lehető legjobb weboldal élmény érdekében
Ez a weboldal cookiekat használ a lehető legjobb felhasználói élmény érdekében. A webhely további használatával elfogadja a cookiek (alapvető cookiek) használatát. A hozzájáruláson alapuló cookiek (analitikus cookiek, funkcionális cookiek, személyre szabott tartalom cookiek) csak aktiválásuk után kerülnek használatra. Ha hozzájárul a cookiek használatához, az azonosító adatokat partnereink (cookie-szolgáltatók és IT-szolgáltatók) dolgozzák fel. A weboldalért és a cookiek ért a Porsche Hungaria Kft. a felelős. További információ a használt cookiekról és azok kikapcsolásáról az
Minden cookie aktiválása

A Tarracoval kiegészülve indul a SEAT SUV Roadshow

A Tarracoval kiegészülve indul a SEAT SUV Roadshow

24.04.2019

A SEAT sikeres időszakot tudhat maga mögött, hiszen immáron 2012 óta konstans fejlődésben van a márka. A folyamatosan megújuló modellpalettának köszönhetően a márka 2012 óta két számjegyű növekedést mutat fel, ami összességében az elmúlt hat évre számítva közel 60 százalékos fejlődést jelent.

Az idei év első negyedéve is folytatja a korábbi tendenciákat, hiszen a márka 9 százalékos fejlődést tudott felmutatni a 2018-as év azonos időszakához képest, ráadásul a március hónap volt a cég történetének legjobb hónapja, hiszen 62.500 autót szállított ki ügyfelei részére a SEAT.

A SEAT nagy hangsúlyt helyez a fenntartható fejlődésre, beleértve a környezettudatos közlekedést is, ennek megfelelően az elkövetkező időszakban 1,2 milliárd eurót fektet az elektromos autók fejlesztésébe. A tervek szerint 2019-ben a márka hat elektromos, vagy hálózatról tölthető modellt mutat be, illetve a Volkswagen konszern számára folyik egy elektromos kisautó fejlesztése is, melyet a későbbiekben minden márka átvesz majd.

"Magyarországon a fejlődés kicsit visszafogottabb volt, de így is 5 százalékos fejlődést sikerült regisztrálni" - mondja Papp Zoltán a SEAT magyarországi márkaigazgatója -"ugyanakkor a rendelésállományunk kétszerese a tavalyi értéknek, és miután ezen autók átadása már megkezdődött, így várhatóan április hónapban a fejlődés értéke elérheti a 17 százalékot. Érdekes tendencia, hogy az első negyedévi értékesítéseink közel 70 százalékát a három SUV modellünk, az Arona, Ateca és Tarraco modellek teszik ki, még úgyis, hogy a Tarraco az értékesítéshez szükséges engedélyeket csak márciusban kapta meg, így ez a modell még nem vette ki a részét teljesen az eladásokban. Legerősebb modellünk az Arona, de a Tarraco belépésével további fejlődést várunk az év során, amit a flottavásárlók, és a magánszemélyek részéről kapott kedvező piaci visszajelzésekre is alapozunk."

Jelenleg úgy tűnik, hogy a családvédelmi program keretében meghirdetett támogatás miatt a 7 személyes modellek, de más modellek esetében is az érintett családok kivárnak.

Az idei év a SEAT életében a CUPRA, mint önálló márka megjelenését is jelenti a magyar piacon, hiszen májusban megnyílik a Duna Autó telephelyén az első CUPRA márkakereskedés. A CUPRA Atecára nagy az érdeklődés, mintegy 20-30 autó értékesítését tervezzük. 

A SEAT a napokban indítja útjára a SUV Roadshowt, ahol az érdeklődők a SEAT márkakereskedésekben személyesen is megismerkedhetnek illetve tesztelhetik a márka három SUV modelljét.

Időpontok:

 

Április 29-május 5. - Budapest, Szabó Autójavító

Május 6-12. - Szekszárd, Alisca Autócentrum

Május 13-19. - Miskolc, Miskolc Autóház

Május 27-június 2. - Nyíregyháza, Platán Autóház

Június 3-9. - Sopron, Walter Autó

Június 10-16. - Győr, Walter Autó

Június 17-23. - Budapest, Duna Autó

Július 1-7. - Veszprém, Ring Autó

Július 8-14. - Miskolc, Miskolc Autóház

Szeptember 9-15. - Sopron, Walter Autó

Szeptember 16-22. - Győr, Walter Autó

Szeptember 23-29. - Nyíregyháza, Platán Autóház

Szeptember 30-október 6. - Budapest, Porsche Pest

Október 7-13. - Kecskemét, Brill

Október 14-20. - Budapest, Duna Autó

Október 28-november 3. - Kaposvár, Spirit Auto 

 

https://seatroadshow.hu/