Október 1-i hatállyal Guillermo Faddát nevezték ki a SEAT európai értékesítési igazgatójává. Az igazgató 1995 óta dolgozik a Volkswagen-csoportnál, és mindeddig a Volkswagen Group Argentína értékesítésért és marketingért felelős alelnöke volt. Guillermo Fadda a SEAT európai értékesítési részlegét fogja vezetni, ezt az új posztot a vállalat európai növekedésének ösztönzése érdekében most hozták létre, és Wayne Griffiths-nek, a SEAT értékesítésért és marketingért felelős alelnökének lesz alárendelve.
Wayne Griffiths ezzel kapcsolatban azt hangsúlyozta, hogy "Guillermo Fadda
új beosztásba történő kinevezésével a vállalat célja az, hogy erősítse európai
fejlődését. Az utóbbi években a SEAT és a CUPRA lettek a leggyorsabban növekvő
márkák, és 2015 óta piaci részesedésük több mint 30% -kal nőtt. Meggyőződésem, hogy
Guillermo Faddának a Volkswagen-csoportban szerzett tapasztalata és háttere további
lökést adnak majd értékesítéseinknek."
Guillermo Fadda a barcelonai ESADE egyetemen üzleti adminisztráció szakon szerzett
diplomát és mester fokozatot (MBA). 1995 óta dolgozik a Volkswagen-csoportnál,
amikor is Spanyolországban belépett az Audi márkához. 2002-ben kinevezték az Audi
Spanyolország marketing igazgatójának, ezt a beosztást 2006-ig töltötte be. 2006 és
2009 között az AUDI Olaszország marketing munkáját irányította, majd 2009-ben
visszatért az Audi Spanyolországhoz, hogy átvegye az értékesítési igazgatói
beosztást. 2013-tól ügyvezető igazgatóként vezette az Audi Spanyolország munkáját,
melynek során megszilárdította a márka vezető szerepét a spanyol prémium piacon.
2018-ban kinevezték a Volkswagen Group Argentina értékesítésért és marketingért
felelős alelnökévé. Ez a beosztás magában foglalta az értékesítési terület
vezetését, és átfogta a Volkswagent, az argentin piac vezető márkáját, a Volkswagen
Haszonjárműveket, az Audit, a Ducatit és a Traton Group -ot.